پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۵۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۱۰۶۳ مورد

شنبه ٢٦ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١٠:٨ ق.ظ   ( بازدید : 899 نفر )

نفرات برگزیده نخستین جشنواره استانی رسانه و سلامت استان خراسان شمالی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، از 169 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره استانی رسانه و سلامت که به همت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد ، 19 اثر پس از داوری هیات داوان، به عنوان آثار منتخب اعلام شد.

بر پایه این گزارش، تکتم علوی مقدم از روزنامه خراسان شمالی، محسن محمدی از خبرگزاری فناوری و بتول صارمی از ایرنا به طور مشترک و حسین اکبری از خبرگزاری دانشجویان بیدار و میلاد حسین پور از خبرگزاری فارس به ترتیب مقام های اول تا سوم را در بخش گزارش کسب کردند.

در بخش گفت و گو، مرضیه طاهری مقام اول، اعظم قهرمانی مقام دوم و محمد شکاری مقام سوم را از آن خود کردند.

وحید خادمی از خبرگزاری ایرنا و حسین معمری از خبرگزاری فارس در بخش عکس به ترتیب مقام های اول و دوم و پوریا مصلمی از سیاحت شرق در بخش مقاله رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش تیتر، آرزو رحمانی از پایگاه اطلاع رسانی عصر اترک، جواد آگاهی از سیاحت شرق و علی کمالی از سیاحت شرق به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

منیژه سهرابی از خبرگزاری برنا ، سمانه محمدزاده از روزنامه قدس و محمد رضایی از پایگاه اطلاع رسانی گنجینه شمال در بخش خبر به ترتیب، مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و محمدحسین محمدزاده از خبرگزاری تسنیم و علی هاتفی از خبر روز نیز در بخش فیلم رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

گفتنی است داوری نخستین جشنواره رسانه و سلامت استان خراسان شمالی را دکتر حمید رضا محدث حکاک، دکتر مجید پورخیاط و احسان عباسی برعهده داشتند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.